GRESELI FACUTE DE WEBMASTERI

      Webmasterii care cauta sa isi mareasca numarul de vizitatori pe site folosesc optimizarea pentru motoarele de cautare. Ei cred ca daca isi optimizeaza siteul pentru motoarele de cautare isi vor imbunatati pozitionarea in motoarele de cautare, si implicit traficul. Acest mod de gandire este corect, dar realitatea este ca cei mai multi webmasteri care cred ca stiu optimizare pentru motoarele de cautare, habar nu au despre aceasta. Nestiind sa isi optimizeze siteurile aceastia afecteaza in mod negativ performanta siteurilor. Optimizand prost pentru motoarele de cautare este la fel de rau ca si cum nu ai fi optimizat de loc. Ca un cunascator al optimizarii pentru motoarele de cautare, asta este un lucru pe care nu ai vrea sa il experimentezi. 


Pentru a evita asta, trebuie sa cunosti greselile pe care webmasterii le fac cel mai des.

 

1: Navigare proasta

 

       In speranta de a atrage spiderii motoarelor de cautare, multi webmasteri neglijeaza cel mai simplu si probabil cea mai importanta parte a unui site: designul. Webmasterii uita sa isi aduca aminte ca nu numai spiderii/paianjenii motoarelor de cautare se vor afla pe acest site, dar si si fiinte umane. Aceste persoane nu vor sa se duca pe un site care are un design prost si o navigare oribila. Webmasterii nu ar trebui niciodata sa uite de vizitatorii si ce le-ar placea acestora sa vada. Daca fac asta, vor sfarsi prin a face o impresie proasta si isi vor pierde potentiali vizitatori.

 


2: Prea multe cuvinte cheie

 

       Cand optimizarea pentru motoarele de cautare a inceput sa capete contur, anumiti webmasteri au incercat sa obtina anumite avantaje asupra altora. O astfel de tactica extrem de populara era folosirea in exces a cuvintelor cheie. Daca nu stii deja, folosirea in exces a cuvintelor cheie inseamna plasarea a unui numar mare de cuvinte cheie in continut pentru a atrage mai multi paianjeni/spideri a motoarelor de cautare si pentru a-si mari traficul . Cu toate astea, motoarele de cautare s-au prins de asta, si au inceput sa programeze paianjeni care ignora siteurile care au un numar mai mare de cuvinte cheie decat e normal. In zilele noatre , site-urile sunt ignorate pentru ca au prea multe cuvinte cheie. Sa nu faci aceeasi greseala, mergi pe o densitate a cuvintelor de 3-5 % si totul o sa fie perfect.

 

3: Cuvinte cheie insuficiente

 

       In timp ce anumite persoane isi aglomereaza paginile cu cuvinte cheie, altele nu folosesc destule cuvinte cheie. Sa nu crezi ca folosind un cuvant cheie de 5 ori intr-un text de 1000 de cuvinte este destul. Nu este. Cu greu face vreo diferenta in ceea ce priveste optimizarea pentru motoarele de cautare si nu va face prea multe pentru a-ti aduce spiderii/paianjenii pe pagina ta. De aceea trebuie sa fii sigur ca folosesti destule cuvinte cheie pe pagina. Dupa cum am mai spus , o densitate de 3-5% este suficienta.



4: Titluri incorecte

 

       Dupa cum probabil stii, titlul unei pagini este primul lucru pe care vizitatorii il vad in momentul in care vin pe siteul tau. Este conceput pentru a descrie subiectul siteului tau. Cand un titlu inceteaza sa mai fie o descriere precisa a unui site, se considera ca e un titlu incorect. Daca ai un titlu incorect pe site poti deja sa iti iei ramas bun de la optimizarea pentru motoarele de cautare. E extrem de important. Un titlu corect ar fi ceva in genul “dlsit – servicii it, calculatoare. Un titlu prost arata cam asa “calculator, calculatoare”.



5: Acelasi titlu pentru pagini diferite

 

       Aceasta este o greseala foarte frecventa printre webmasterii care vor sa creeze un site omogen. Avand acelasi titlu pentru fiecare pagina a siteului e prost din punctul de vedere al optimizarii pentru motoarele de cautare pentru ca face ca siteul sa para neoriginal si nu descrie exact continutul fiecarei pagini. Cand creezi titluri pentru siteul tau, asigura-te ca sunt diferite pentru fiecare pagina.

6: Continut prost

 

       Multi webmasteri sunt asa de preocupati de numele titlurilor si de folosirea cuvintelor cheie ca uita despre continutul actual al siteului. Continutul siteului este o parte importanta a procesului de optimizare pentru motoarele de cautare. Un continut plin de greseli gramaticale sau de scriere poate afecta in mod serios sansele unui site de a se pozitiona bine in motoarele de cautare. Trebuie sa tii minte ca nu numai spiderii/paianjenii motoarelor de cautare, ci si fiinte umane iti vor accesa siteul asa ca ar trebui sa iti aduci aminte sa fii sigur ca acestia pot macar intelege continutul.


7: Text Ascuns

 

       Textul ascuns este in esenta similar cu folosirea cuvintelor chieie in exces. Inseamna de fapt scrierea mai multor cuvinte cheie pe o pagina, dar care sunt invizibile pentru oricine altcineva. Numai  spiderii pot sa le vada, si speranta e ca acestea vor capta mai multa atentie din partea painajenului/spiderului motoarelor de cautare.

Cu toate astea, aceasta nu mai fucntioneaza pentru ca spiderii/paianjenii motoarelor de cautare au devenit mai avansati. Ei vor ignora siteurile care folosesc text ascuns sau cuvinte cheie in exces, punct.

Pentru webmasteri
  • Avem nevoie de ajutorul vostru, am trimis mai multe articole, astept raspuns 1 days ago