OFERTA TEHNICA - 35 euro/luna

Abonamentul basic se adreseaza unei retele cu pina la 5 computere si o imprimanta de retea.

Ce platiti:

Costul abonamentului este de 35 EUR pe luna. Orele suplimentare sunt calculate la 15EUR/ora

Ce primiti:

Asisistenta telefonica in intervalul 10-18
Asistenta la achizitii hardware sau software.
Asistenta de la distanta 4 ore/luna
Asistenta la sediul dvs. 1.5 ore/luna
Administrarea unui server local de backup - implementarea unei proceduri de backup.
Administrarea (supravegherea) unei imprimante de retea.
Lucrari de recuperare de date, devirusare, reparatii si upgrade - optional

Dimensiunile parcului informatic de administrat:


  • posturi mobile si fixe;
  • imprimante;
  • mentenanta retea;
Descriere detaliata a serviciilor prestate:

  • Mentenanta posturi fixe si mobile
    - software - Windows - instalare, configurare, update de securitate, Office- instalare, configurare; firewall, antivirus, programe specifice;
    - hardware- verificare defectiuni hardware, comanda de echipamente si piese defecte la cererea clientului, asistenta in alegerea echipamentelor fixe si/sau mobile;

  • Imprimante - verificare functionalitati de imprimare, partajare in retea, scanare, instalare drivere, configurare imprimante cu adresa IP daca este cazul;

  • Mentenanta retea clasica si WiFi- verificare cablaje, asignare adrese IP, rezolvare conflicte de adrese, VPN, probleme de autentificare in domeniu, alte probleme de retea;
Acces la serviciul de suport

Accesul la serviciul de suport se face in 3 moduri:

  • telefonic - la unul sau mai multe numere care vor fi comunicate clientului;
  • prin e-mail trimis la o adresa generica.
O data incidentul semnalat, tehnicienii se vor ocupa in cel mai scurt timp de tratarea lui, in functie de gravitate.

Accesul in retea se va face folosind programe de conectare la distanta. Pentru posturile client, un soft tip Team Viewer este cel mai indicat; pentru conectarea la alte echipamente se vor folosi programe specifice. Clientul trebuie sa acorde echipei de suport un acces la retea (cont de administrare), sub garantia confidentialitatii totale a datelor. In cazul in care un echipament trebuie verificat fizic, se va stabili de comun acord daca un tehnician DLSit se va deplasa in locatie sau echipamentul va fi adus la sediul nostru.

Orice interventie la distanta pe masinile client se vor face cu notificare prealabila a utilizatorului masinii (prin telefon).



Pretul pentru serviciile enumerate mai sus si volumetria parcului informatic este de 35 euro, platibili lunar.

Se asigura confidentialitatea datelor si a informatiilor la care pot avea acces accidental tehnicienii DLSit.



Calculatoare, instalare, intretinere, servere, retele   www.dlsit.ro/ Pentru orice problema tehnica contactati-ne