OFERTA TEHNICA - pret dupa evaluare



Abonamentul IT enterprise se adreseaza firmelor cu un numar mare de computere si echipamente.

Inlocuieste un numar de 2-4 angajati cu calificare medie-superioara.

Este potrivit ca solutie de outsourcing IT.

Costul unui astfel de abonament se face in urma evaluarii timpului necesar pentru intretinere, remote helpdesk, reparatii etc.

Exista citeva sectiuni ale activitatii de intretinere: servere, workstations, periferice, retea si echipamente de retea etc.

Pentru fiecare sectiune se stabileste un program separat pentru intretinere in functie de nevoile efective. Dupa aceasta etapa se combina graficele de intretinere si se cauta optimizarea timpului pentru obtinerea unui cost cit mai redus.

Abonamentul se preteaza ca solutie de outsourcing IT.

Puteti de asemenea sa pastrati personal specializat doar pentru sectoarele time-critical sau mission-critical si sa lasati restul sistemului in grija noastra.

Dimensiunile parcului informatic de administrat:

  • posturi mobile si fixe;
  • imprimante;
  • mentenanta retea;
  • server de mail;
  • server de backup;
  • telefonie si internet;
  • site internet;
  • alte echipamente de retea (routere, switch-uri, retea wi-fi etc).




Descriere detaliata a serviciilor prestate:

  • Mentenanta posturi fixe si mobile
    - software - Windows - instalare, configurare, update de securitate, Office- instalare, configurare; firewall, antivirus, programe specifice;
    - hardware- verificare defectiuni hardware, comanda de echipamente si piese defecte la cererea clientului, asistenta in alegerea echipamentelor fixe si/sau mobile;
  • Imprimante - verificare functionalitati de imprimare, partajare in retea, scanare, instalare drivere, configurare imprimante cu adresa IP daca este cazul;
  • Mentenanta retea clasica si WiFi- verificare cablaje, asignare adrese IP, rezolvare conflicte de adrese, VPN, probleme de autentificare in domeniu, alte probleme de retea;
  • Server de mail - creare si configurare adrese de mail, dezactivare de conturi, routare de e-mailuri, gestiune liste de distributie;
  • Server de backup - backup scheduller, drepturi pe fisierele de backup, security updates. Gestiune conturi FTP daca este nevoie;
  • Telefonie si internet - semnalare si urmarire de incidente in cazul intreruperilor a serviciilor de internet si date (deschidere incident la furnizor, urmarire incident, relansare, anuntare client final despre rezolutii); administrare centrala telefonica;
  • Site internet - administrare site internet - verificare ca este online, contact cu hosterii, notificarea clientului despre eventualele incidente aparute;
  • Alte echipamente de retea: gestiune de routere, switch-uri, configurare retea wi-fi, firewall etc.;
  • Verificari regulate de securitate: saptamanal- Windows update, update antivirus; lunar sau la cerere- scanare posturi; configurare domeniu - security policies (daca este necesar); verificari zilnice in urma unei liste stabilite cu clientul pe baza unui proces verbal.




Acces la serviciul de suport

Accesul la serviciul de suport se face in 3 moduri:

  • telefonic - la unul sau mai multe numere care vor fi comunicate clientului;
  • prin e-mail trimis la o adresa generica;
  • prin intermediul unei interfete web (dlsit/support).
O data incidentul semnalat, tehnicienii se vor ocupa in cel mai scurt timp de tratarea lui, in functie de gravitate.
Un raport saptamanal si lunar va fi trimis reprezentantilor clientilor cu sumarul incidentelor: numar de incidente, timp de rezolvare, probleme recurente.
Un raport zilnic va fi trimis reprezentantilor clientului pentru lista de controale zilnice- daca este necesar (verificare site internet, verificare acces FTP....)

Accesul in retea se va face folosind programe de conectare la distanta. Pentru posturile client, un soft tip Team Viewer este cel mai indicat; pentru conectarea la alte echipamente se vor folosi programe specifice. Clientul trebuie sa acorde echipei de suport un acces la retea (cont de administrare), sub garantia confidentialitatii totale a datelor. In cazul in care un echipament trebuie verificat fizic, se va stabili de comun acord daca un tehnician DLSit se va deplasa in locatie sau echipamentul va fi adus la sediul nostru.

Orice interventie la distanta pe masinile client se vor face cu notificare prealabila a utilizatorului masinii (prin telefon).


Pretul pentru serviciile enumerate mai sus si volumetria parcului informatic se va calcula dupa evaluare, platibili lunar.

Se asigura confidentialitatea datelor si a informatiilor la care pot avea acces accidental tehnicienii DLSit.

 



Calculatoare, instalare, intretinere, servere, retele   www.dlsit.ro/ Pentru orice problema tehnica contactati-ne