OFERTA TEHNICA - 120 euro/luna



Abonamentul profesional se adreseaza unei retele cu pina la 12 de computere, file server, alte echipamente de retea.

Inlocuieste unul-doi angajati permanenti cu calificare medie oferind performante superioare. Potrivit pentru majoritatea clientilor de bussiness.

Ce platiti:
Costul abonamentului este de 120 EUR pe luna. Orele suplimentare sunt calculate la 15 EUR/ora.

Ce primiti:
Asisistenta telefonica in intervalul 10-18.
Asistenta la achizitii hardware sau software.
Asistenta de la distanta 12 ore/luna.
Asistenta la sediul dvs. 2 ore/saptamina - 8-10 ore/luna.
Administrarea unui server local de backup - implementarea unei proceduri de backup.
Administrarea (supravegherea) a 2-3 imprimante de retea.
Plan de update/upgrade pentru programe si echipamente.
Lucrari de recuperare de date, devirusare, reparatii si upgrade - la nevoie.

Dimensiunile parcului informatic de administrat:

  • posturi mobile si fixe;
  • imprimante;
  • mentenanta retea;
  • server de mail;
  • server de backup;
  • telefonie si internet;
Descriere detaliata a serviciilor prestate:

  • Mentenanta posturi fixe si mobile
    - software - Windows - instalare, configurare, update de securitate, Office- instalare, configurare; firewall, antivirus, programe specifice;
    - hardware- verificare defectiuni hardware, comanda de echipamente si piese defecte la cererea clientului, asistenta in alegerea echipamentelor fixe si/sau mobile;
  • Imprimante - verificare functionalitati de imprimare, partajare in retea, scanare, instalare drivere, configurare imprimante cu adresa IP daca este cazul;
  • Mentenanta retea clasica si WiFi- verificare cablaje, asignare adrese IP, rezolvare conflicte de adrese, VPN, probleme de autentificare in domeniu, alte probleme de retea;
  • Server de mail - creare si configurare adrese de mail, dezactivare de conturi, routare de e-mailuri, gestiune liste de distributie;
  • Server de backup - backup scheduller, drepturi pe fisierele de backup, security updates. Gestiune conturi FTP daca este nevoie;
  • Telefonie si internet - semnalare si urmarire de incidente in cazul intreruperilor a serviciilor de internet si date (deschidere incident la furnizor, urmarire incident, relansare, anuntare client final despre rezolutii); administrare centrala telefonica;
  • Alte echipamente de retea: gestiune de routere, switch-uri, configurare retea wi-fi, firewall etc.;


Acces la serviciul de suport

Accesul la serviciul de suport se face in 3 moduri:

  • telefonic - la unul sau mai multe numere care vor fi comunicate clientului;
  • prin e-mail trimis la o adresa generica;


Accesul in retea se va face folosind programe de conectare la distanta. Pentru posturile client, un soft tip Team Viewer este cel mai indicat; pentru conectarea la alte echipamente se vor folosi programe specifice. Clientul trebuie sa acorde echipei de suport un acces la retea (cont de administrare), sub garantia confidentialitatii totale a datelor. In cazul in care un echipament trebuie verificat fizic, se va stabili de comun acord daca un tehnician DLSit se va deplasa in locatie sau echipamentul va fi adus la sediul nostru.

Orice interventie la distanta pe masinile client se vor face cu notificare prealabila a utilizatorului masinii (prin telefon).



Pretul pentru serviciile enumerate mai sus si volumetria parcului informatic este de 120 euro, platibili lunar.

Se asigura confidentialitatea datelor si a informatiilor la care pot avea acces accidental tehnicienii DLSit.

Calculatoare, instalare, intretinere, servere, retele   www.dlsit.ro/ Pentru orice problema tehnica contactati-ne